13.1.13

Neozbiljnost na nivou


Još jedna godina je prošla, a da ništa vredno pomena uradio nisam. Mogao bih da pripišem "poraz" i nekim drugim poljima mog života, ali ne vidim ništa dobro u tome kad sam svestan da sam ja taj koji se nije prihvatio zadatka dovoljno ozbiljno. Bar ne onako kako bi trebalo. Nema svrhe osvrtati se, već glavu gore i samo napred.

Povela se priča oko godišnjih rezultata, uspeha, padova, dostignuća i tako tih stvari pa reših i ja da se osvrnem na svoje "rezultate". Kad ja tamo, ono međutim. Imam šta i da vidim. Ispostavilo se da sam mogao da imam sasvim lepu i uspešnu godinu da sam uspeo da se organizujem malo bolje. Slika govori više od reči:

Photobucket

Nisam siguran da li je ovo dovoljno veliki sample da se utvrdi tendencija rasta ili pada, ali ova slika je ono što me je motivisalo da se ozbiljnije posvetim pokeru u predstojećoj godini. S obzirom da i dalje stojim iza toga da preseke radim na mesečnom nivou, neću sada započinjati priču o tome kako ide u januaru. Sačekaćemo da se završi mesec i da vidimo na čemu smo. Mogu samo da kažem da sam trećinu celog prošlogodišnjeg volumena već odradio.

Recimo da je ovaj post bio samo da razubudim ovog uspavanog džina :) Do sledećeg pisanja...

No comments:

Post a Comment