12.3.12

Bilo, prošlo. Guraj dalje

Ne manjka mi inspiracije da pišem češće. Naprotiv, jedva čekam da nabacim koji utisak na desni ekran mog kompjutera.

Na poslu se odvija neka akcija koja mi oduzima malo više vremena od uobičajenog, ali generalno najveći krivac za manjak blog texta je posvećenost volumenu. Za trećinu meseca sam uspeo da odigram stotinak turnira tako da sam na dobrom putu da odigram preko 300 do kraja meseca. Istina je da sam ovog meseca breakeven, ali se nadam da će druge dve trećine meseca biti berićetnije. Iako sam na cifri od oko $300 i dalje igram samo $1.5 90ice KO. Imao sam mali izlet na $1 45ice, ali sam već posle jedne sesije uvideo da je jedini plus ovih turnira što kraće traju. Za nekoga ko igra sesije u blokovima se to nikako ne isplati. Probao sam i da mixujem sa 2.5 90icama, ali mnogo koncentracije mi odlazi na to da obraćam pažnju koji potez odigravam na kom turniru. Igram dosta stolova i treba mi full koncentracija i ta extra stavka mi ne treba. Generalno nema neke velike razlike između tih tunira, ali sama činjenica da ovaj drugi ima veće nagrade već stvara određenu anksioznost koja može samo da šteti kvaitetu moje igre.

Ko bi rekao da ovo u stvari nije bila planirana tema ovog posta. U suštini ne kukam, ali moram da se požalim i da izrazim svoje razočaranje što se grupa "Stiže Pojačanje" (pisano o njoj u postu: "Januar - Nije Ana Nikolić") raspala. Naime downhill je nastao odlaskom gurua grupe. Razumem dečka... On je jedini od nas koji živi od grinda. Grupa je, sa moje strane, bila zamišljena kao neki edukativni centar, ali se vrlo brzo pretvorila u jednu veliku kukaonicu. U jednom trenutku smo uspeli da se dogovorimo da prestanemo sa linkovanjem, postovanjem i raspravom o bad beatovima. Trajalo je to neko vreme. Tačnije to je bio period kad je guru prestao da kuka i uvideo da od toga nema ništa i da je to samo gubljenje vremena, energije i koncentracije (Pa bio je red i ja Magica nešto da naučim. Bezveze je da samo ja leechujem znanje od njega hehe).

Magicovim odlaskom se nazirao sunovrat, ali ja sam bio u fazonu da istrajem. Ako ništa drugo, grupa je bila tu za neku zajebanicju i čisto davanje oduška. Naravno, linkovi, postovanje i razglabanje o bad beatovima se nastavilo. Anarhiji nije bilo kraja, već su počele i teorije zavere kako im se nešto uzima i daje u određenom razdoblju, periodu, stanju rastrojstva,... (take your pick). Još od Magicovog odlaska sam se izjasnio da neću u skajp grupi da pričam o pokeru i tako je i bilo. U nekom trenutku ni ja više nisam mogao da čitam Mela Gibsona i Džuliju Roberts i kreator grupe je rešio da se i zvanično povuče iz grupe.



My two cents, što se tih priča tiče. Kako svima, tako i nama. Znači, ili si bolji, ili si lošiji. Da sam ubeđen u te priče, kao što neki jesu, pa ne bih se ni sa jednim dolarom igrao. Član sam na par poker foruma od toga najaktivniji na pokerasi.com i sve što postoji na tom sajtu i forumu ja sam pročitao. To je čitav izvor informacija i iskustava koji mogu pomoći svakome, od početnika do već izgrađenog poker igrača. Samo treba pružiti ruku i ugrabiti informaciju koja je potrebna, umesto što se izmišljaju tople vode i rupe na saksiji. Topla voda postoji odavno. Recept postoji i na dohvat ruke je svakom ko je voljan i željan da se edukuje i da napreduje.



Kao i svaki drugi posao, u pokeru treba vremena, truda i rada kako bi se izvukao neki bonus. Da se ne lažemo, svi smo mi u ovoj priči najviše zbog para. Moju igru shvatam kao da sam otvorio neki svoj privatan biznis. Mogu da idem na rizik i da za 5 minuta uzmem neki keš na brzaka ili bankrotiram. Isto tako mogu polako ali sigurno kroz iskustvo i edukaciju da napredujem i dođem do stadijuma gde mi je posao razvijen toliko da postoje neki mesečni prihodi, koji exponencijalno rastu i daju mi neku finansijsku nezavisnost. Naravno, nije to čista finansijska nezavisnost jer nije da baš neću ništa raditi, a da mi keš pada sa neba. Disciplina i predanost igri mora da se zadrži od prvog dana. Kako se ophodiš prema blajndu od $0.1, tako ćeš se i ophoditi prema blajndu od $200. Ali biću sam svoj šef, a to je ipak bolje od mašine zvane "9 do 5". Sve što treba je da istrajem, da radim na sebi i put mi je zagarantovan.

No comments:

Post a Comment